tisdag 15 januari 2008

CHUTNEY, Katarina bangata 19

Chutney, vegetarisk restaurang och café, var ett av de första ställen jag upptäckte när jag flyttade till Stockholm. Jag trivs i dessa lokaler där jag får vara så flummig som jag egentligen är....eller nåt. Jag stormtrivs med den bohemiska inredningen och atmosfären och jag blir sällan missnöjd med det jag äter.

+ Supermysigt
+ Chutney bevisar att vegetarisk mat faktiskt är riktigt gott!!

- Personalen kan ibland verka lite likgiltiga

Hit går jag; när jag vill vara den bohem jag i hjärtat är och/eller när jag är sugen på vegetarisk mat.
Hit går jag inte; om jag är sugen på kött eller om jag vill gå nånstans jag inte varit tretusen gånger.

FIKATJEJEN REKOMMENDERAR; brödet som ingår i matpriset är gudomligt!!!!
Supergott ekologiskt vin!!

Betyg; 4

1 kommentar:

jessica sa...

jag älskar chutney men har du testat hermans? ahhh...underbart!