onsdag 6 februari 2008

FRAPPINO, långholmsgatan 2

Frappino är ett klassiskt, modernt fik vid hornstull. De har precis tapetserat om och har mönstrade tapeter. Verkar som det blivit ett måste nu förtiden, tyckte det var roligare när det inte såg ut så precis överallt...Nå, Frappino har fått pris för sin Latte och här lägger man stort krut på just kaffet.

+ Goda och Nyttiga!! luncher
+ Mycket omsorg om kaffet!!
+ Jo, tapeterna är faktiskt jättefina!!

- Lite för modernt och "normalt" för att en galning som jag ska fastna för det till 100%

FIKATJEJEN REKOMMENDERAR; Kaffet såklart, och deras luncher är supergoda. Frappino funkar utmärkt som lunchställe

Hit går jag; framför allt för att äta lunch, eller för att dricka kaffe en söndageftermiddag

Hit går jag inte; när jag vill leva ut mina mer galna och bohemiska sidor:-)

BETYG: 3+

Inga kommentarer: